.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش جنگل‌ بايددردل مسئولان شعله‌ور شود!

علی ادیانی‌راد درخصوص آتش‌سوزی درجنگل‌های شمال کشور و ضعیت رسیدگی به این حادثه اظهارداشت: در آتش‌سوزی جنگل‌های شمال متاسفانه نزدیک به 200 هکتار از جنگل‌های مازندران دچار حریق شد.

نماینده قائم شهر ادامه داد: تاسف‌بارتر اینکه لوازم موثر و کلیدی برای اطفای حریق که اثر گذار باشد و هرچه سریع‌تر جلوی خسران به انفال وسرمایه ملی را بگیرد وجود ندارد.

ادیانی‌راد تصریح کرد: اطلاع دارم مدیر ارشد منابع طبیعی استان مازندران و همکارانش مستقیم به دل آتش زدند و با لوازم اندکی که داشتند و مجموع تجهیزات ابتدایی و ساده با کمک مردم توانستند آتش را مهار کنند.

وی ادامه داد: اگر باران رحمت الهی به نصرت استان نمی‌آمد بدون شک شاهد آتش‌سوزی ده‌ها هکتار دیگر از جنگل و مراتع استان مازندران بودیم.

ادیانی‌راد خاطرنشان کرد: این حادثه را باید به پای اهمال و سستی همه کسانی گذاشت که در رابطه باجنگل مسئولیت دارند. وقتی جنگل هست آتش‌سوزی هم وجود دارد و باید تدبیر کرد که بتوان جلوی آتش را آن هم باتجهیزات و تکنولوژی مناسب گرفت.

نماینده قائم‌شهر تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید در این راه امکانات لازم را دراختیار سازمان جنگل‌ها ومراتع کشور قرار دهد و برای این‌گونه موارد پایگاه هوایی احداث کنند.

ادیانی‌راد گفت: آتش خبر نمی‌کند ما باید از قبل تجهیزات لازم رابرای مهار حوادث این‌چنینی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: نبود امکانات و اعتبارات مالی و بی‌توجهی مسئولان در وقوع چنین حوادثی دخیل است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: ما زمانی می‌سوزیم که احساس آتش می‌کنیم تا زمانی که آتش به دامن مدیریت نیفتد گمان می‌کنیم درامان هستیم.

نماینده قائم‌شهر گفت: این آتش قبل از آنکه به جنگل‌ها برسد باید در دل مسئولان شعله‌ور شود تا نسبت به حفظ و صیانت از انفال و سرمایه ملی اقدام لازم را انجام دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.